دنیای زیبای طبیعت در سازمان محیط زیست
به مناسبت گرامیداشت ایام فرخنده دهه فجر، دانشآموزان پایه دوم دبستان «صدف» در یک اردوی آموزشی پربار، از سازمان حفاظت محیط زیست بازدید کردند.
در این بازدید، دختران گل پایه دوم ضمن آشنایی با اهمیت حفاظت از میراث طبیعی کشور، با مفاهیم «تنوع زیستی» و گونههای مختلف جانوری و گیاهی ایران آشنا شدند. این برنامه که با هدف ترویج فرهنگ دوستی با طبیعت برگزار شد، به دانشآموزان آموخت که چگونه میتوانند به عنوان سفیران کوچک محیط زیست، در حفظ زمین برای آیندگان نقشآفرینی کنند.
این تجربه علمی-تفریحی، شور و اشتیاق وصفناپذیری را در میان دانشآموزان ایجاد کرد و یادگیری در محیطی متفاوت، خاطرهای ماندگار ابرای آنها رقم زد.